uppgivenhet.

Jag har tappat toron på den här bloggen. För ett tag allafall. Är inne i en period av stress och kläder där jag prioriterar att prata i telefon med människor jag inte hinner träffa och kedjeröka framför att blogga. Det förstår ni säkert!
 
Det går bra på jobbet. Kattrena är snälla och jag söker seriöst jobb/lägehet i närhete av Jönköping. 
Som jag har skrivit innan måste man se till att skapa sin egen lycka. Jag har inget som håller mig kvar vilket gör detta till ett ypperligt tillfälle att flyga ur boet för 3dje gången och testa något nytt. Jököping verkar vara en trevlig stad och jag kommer 17 mil närmare min syster, nicke, Bell och Nenn. Visserlign kommer jag 17 mil ifån allt annat, men det kanske det kan vara värt?
 

 

Kommentarer
Postat av: Elin ❤

Det tycker jag låter som en fin idé! :) ❤

2013-03-03 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0