Dålig dag.

Med mensverken från helvetet ligger jag i min säng och spelar farmville. Förutom att jag har städat upp på mitt rum, badat och bäddat rent i sängen har jag inte gjort något vettigt idag alls. Det va meningen att jag skulle ha varit nere och pratat med försäkringskassan och börjat förbereda mig mentalt för begravningen imorgon. Men icke!
Mamma kommer snart hem och förhoppningsvis har hon med sig en ny paket hårfärg och daim till mig. Tråkigt nog försvann färgen i topparna efter bara två tvättar. Så jag tänkte slänga i en till nu ikväll och se om det blir bättre. Det är inte så snyggt med röd/brun utväxt och ljusbruna toppar.. Det tycker inte jag iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0