Döh!!

Mättare än jag någonsin varit innan är jag tillbaka i min varma goa säng. Att jag aldrig någonsin lär mig när det är dags att sluta äta. Förstår inte.
Jag och mamma traskade ner till torget för att byta två par leggings som jag fick i julklapp till storleken mindre. Det var bara det att när vi kom ner till torget va inte en ända affär öppen. Inte ens mc donalds... Vi tog istället en promenad ner till Donken som är öppen dygnet runt nere vid välen. Åt som vanligt alldeles för mycket vilket resulterar i att jag känner att jag vill spy och att jag blir så trött att jag har svårt att ens hålla ögonen öppna. Tur då att det bara tar ca 10 minuter att gå där ifrån hem. Och byxorn, dom får jag väll byta imorgon istället.

Nu ligger jag gött här jag måste egentligen börja med arbetet jag fick från jobbcoachen. Det ska vara färdigt och inskickat den 4de. Jag är trött, mätt och har ingen som helst lust att faktiskt göra arbetet. Det är 6 sidor med frågor angående min "utveckling" på hermods. Vad jag vill få ut av det och vad jag hittills har fått ut av det. Jag skulle vilja skriva med stora bokstäver över alla pappren om hur mycket jag ogillar hermods och hur jävla onödigt jag faktiskt tycker att det är. Men det får jag inte. Det lär inte anses som godkännt och gör jag inte det dom säger till mig att göra så får jag inga pengar. Vilket jag måste ha. Så, det är väll bara att ta sig i den där kragen och göra det som måste göras.... Imorgon. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0