Efter kvällen.

Jag har krupit ner under täcket med Mitsou. Kom inte längre med arbetet idag, men mamma väcker mig tidigt imorgon och ser till att jag får något gjort innan jag smiter iväg till hermods.
Jag har faktiskt ont i magen över att behöva gå dit. Det är nästan så att jag känner att jag hellre inte har några pengar alls än att behöva fortsätta gå där. Jag ska väll för fan inte behöva ha ångest över att gå till min jobbcoach?? Dom har ju misslyckats med sin grej så mycket man bara kan!
Det är sjukt. Sjukt att jag känner att jag vill krypa ur min egna kropp när jag tänker på att jag måste vara där imorgon. Jag skulle kunna sälja min själ till djävulen för att slippa sätta min fot där igen..


Om ni läser i tidningen imorgon att det har brunnit på första långgatan så vet ni vem som tänt på. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0