.

Man ska inte hålla på att googla och snoka så jävla mycket jämt. Hamnade in på Flashback när jag letade efter gravregister. Vilket va ganska kasst... Fick reda på att min älskade Sebastian inte alls tog livet utan hamnade i "diabeteskoma" och dog av det. Här har jag gått och varit förbannad över att han tog livet av sig, fast han inte alls gjorde det. Nu är jag istället ledsen över att han dog fast han egentligen ville leva. Nu är jag förbannad över vem det än nu är som bestämmer vem som ska leva och dö bestämde sig för att det va dags att ta honom ifrån oss.... Fan! Kan man inte bara få spola tillbaka lite eller göra vissa saker ogjorda. Det känns som att det borde gå. På något sätt.

Mitt huvud är för litet för att ligga och tänka på sånt hela kvällen.
Höll mig faktiskt vaken när jag kom hem idag. Satte mig och spelade lite farmville och åt knäckebröd. Sen kom mamma hem. Då började jag hacka lite sallad. Mitt uppe i allt ringde min Gabbe, pratade i nästan en halvtimma innan jag avslutade det hela med att skära mig i fingret. Inte så djupt och det började inte blöda. Som tur va. Sen åt vi, lax och spenatpaj och nu är det redan dags att sova. Ett småkryps liv är på och katterna har precis lagt sig till rätta. Det ska bli spännande att se vart morgondagen tar mig.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0