Första dagen avklarad.

Fyfan vad det värker i fötterna. Behöver ha ett par betydligt mycket bekvämare skor imorgon. Helst hade jag ju gått barfota.. Fast det får man inte.
Bortsätt ifrån att jag har ont i hela kroppen och det känns som att jag inte kommer kunna gå imorgon så har dagen varit super bra! Har larmat, galgat, hängt kläder i butiken, hämtat och lämnat från lager och storlekssorterat. Detta jobbet är som klippt och skuret för mig. Jag får städa och göra snyggt, serva kunder, vara social och trevlig och framför allt bestämma. Det är ju det bästa av allt. Jag har makt över hur perfekt alla halsband hänger och i vilken ordning kläderna ska hänga. Helt fantastiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0