Fredag.

Nu får jag ta mig fan skärpa upp mig och börja blogga ordentligt igen. Det är inte ok att ligga under 10 läsare om dagen.. Imorgon åker jag till Prässebo igen och på måndag börjar jag ju jobba. Men jag lovar att ni ska få fler inlägg i fortsättningen.

I vilket fall har jag haft en kanon dag idag! Började med två bitar kall pizza. Gick ner till soc kontoret och bokade en tid med min handläggare där. Efter det kilade jag in till försäkringskassan och fixade med lite papper där. Sen vet ni ju att det blev lite shopping också.
Strax efter 6 ringde Emma och sa att hon va nedanför. Sprang ner och hämtade henne och sen blev det balkonghäng tills maten va klar. Det bjöds på langas och massa gott. Efter att vi ätit oss så mätta att vi höll på att spy gick vi bort till tappen och köpte cigaretter. När vi kom hem igen satte vi igång och färga mitt hår och när allt det där väl va klart kröp vi upp i soffan och tittade på Anastasia och åt chips.
Set har varit en helt fantastisk dag och jag bara längtar tills nästa. Älskar dig Emmis. Du är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0