Godnatt och godmorgon.

I min nybäddade säng ligger jag och myser min min snarkande lilla prins. Han låter som som 10 gubbar. Men det är mysigt. Jag vet att han trivs och att han är nöjd med livet. Stena och Sluggo ligger på bäddsoffan och det börjar faktiskt bli dags att sova. För första gången i år. Är skit trött och är så jävla glad över att jag är nykter. Drack visserligen två glas champagne vid 12 slaget så jag kan ju räkna med en liten bakfylla imorgon iallafall. Men men. Det tar vi då. Kanske man kunde ställa sig i kö för att få byta lever. Tror ni att dom skulle byta en min lever för att jag skulle slippa bli bakis?! Det kanske inte ens beror på den. Jag har faktiskt blivit tillsagd att gå och kolla upp om jag har struma. Det kanske där felet ligger...

Godnatt och god fortsättning. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0