JAG GLÖMDE GRATULERA BLOGGEN PÅ 1ÅRS DAGEN IGÅR!

 
Kass mamma jag är till den här bloggen. Igår fyllde Elihamfeldt.blogg.se ett år och jag glömde bort det. Men jag lever idag också så jag får önska grattis i efterskott. Älskade lilla dumma blogg. Du är bäst. Ångrar inte en sekund att jag började med dig. Om man ska vara petig borde jag ändra i beskrivningen lite. Det här med "min kamp att bli rökfri" är ju borta och gömt för längesedan. Dessutom bor jag hemma och med alla mina fyra katter och inte med några rumspolare i Stenungsund. Jag ska fakiskt sätta mig och skriva lite annat. Men inte ikväll. Ikväll ska jag bara lata mig och äta godis.
Imorgon ska jag och Emil på bio. Mammas pojkar kl 15.30. Jag tror att den är skit rolig och har riktigt höva förväntningar.
 
Det har hänt lite sen i förrgår. Har varit och hälsat på mormor. Hämtat ut ett paket med grejorna från Nelly. Ätit god mat och svurit ve och förbannelse över den här jävla skit telefonen jag får dras med.. Men jag har det bra. Om man jämför med många andra. Grymt faktisk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0