Jeg vil aldrig stoppe med at elske dig

Ska inte kräkas över er med hur kära vi är och hur gulligt allting är. Sånt får nämligen mig att vilja kasta stenar på personer som skriver sånt. Så jag tänker inte förpesta er läsning med det. Men... Vi har det ganska bra just nu. Idag har vi faktiskt haft en bra dag. Dom dagarna är ganska ovanliga i det här extremturbulenta förhållandet. Visserligen har jag sovit en stor del av dagen men inte ens nu på kvällen när emil börjar bli trött och grumpy har vi bråkat. Jag är glad och hoppas på att det kan hålla i sig tills jag åker hem imorgon iallafall.

Har precis krupit ner bredvid Emil. Han ligger sen länge här och snarkar. Värken har spridit sig ner till axlarna och överarmarna. Har jag otur vaknar jag väll förlamad imorgon. Det skulle inte förvåna mig. Jag kanske har brötit nacken utan att jag vet om det.

Kan jag så skriver jag och berättar imorgon. ;)
Goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0