Måndag.

Ligger i soffan hos min prins med en hemmagjord värmekudde om nacken. Vet inte hur det kommer sig men det känns ungefär som om det skulle kunna vara nackspärr. Har varken sovit konstigt eller gjort något med nacken. Men vem vet... Jag kanske har drabbats av en förbannelse.

Har haft en relativt bra dag idag. Vaknade av att lillebror-Viggo kom hit med en kompis. Gick upp och städade så gott det gick. Med tre killar i en liten etta hinner det bli stökigt rätt fort igen. Städade iallafall upp, bäddade sängen och sorterade tvätt. När klockan närmade sig två kom Sandra och hämtade oss. Åkte upp till Prässebo och åt sen lunch bestående av frallor och tonfiskröra. Sen blev jag trött och somnade. Vaknade strax efter 7 då middagen va klar. Efter massa mat och efterrätt körde sandra ner oss igen och här är vi nu. Kollar på raw och ojar mig över min onda nacke. Förhoppningsvis går det inom ett par dagar. I värsta fall får jag tvinga ner min syster från skogen så hon får ta itu med det onda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0