Mysis.

Kilade in på Ica och köpte persilja till sandra innan jag tog en två minuters promenad hem till Emil. När jag kom dit öppnade han sina presenter jag blev jätte glad. Jag tror att han tyckte att det va skönt att få in lite textilier i badrummet. Strax efter kom sandra och hämtade oss. Det bjöds på hemmagjorda köttbullar, kokt potatis och allt som hör där till. Jag fick lax och spenatpaj med rökt lax. Skit gott! Till efterrätt blev det cheescake och nougattårta.
Efter massa mat, vin och skratt va det dags för min att öppna presenterna från sandra och Popper. Han fick bl.a. Bredband för ett år och ett par as snygga fred Perry skor.

Jag tror att Emil är nöjd med dagen och det är det viktigaste. Grattis på födelsedagen en sista gång hjärtat. Älskat dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0