Natten.

Stensomnade på soffan när jag kom hem. Är helt slutkörd i huvudet att jag knappt kan göra mig förstådd när jag kommer hem. Men snart, snart har det gått ett par veckor och då har jag vant mig vid att vara vaken hela dagen, jobba och göra mer aktiva saker än att ligga i min säng och spela farmville hela dagarna. Har bara svårt att förstå hur det ska gå till. Det känns som att jag aldrig kommer orka något annat efter en lång dag av larmknappar, galgat i olika färger och former och kläder i miljoner.

Imorgon är det en ny dag av ännu mer spring. Men det är så jävla kul. Tro inget annat. Jag har inte gett upp för att trampdynorna har krupit in i fötterna och kotorna i ryggen klämmer ihop sig till en ända klump. Jag är på topp. Sov gott, alla som tror på mig. Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Konstigt att mina kommentarer brukar bli dubbla... >.< Men jag tror absolut på dig - du är grym!! :D :D <3

2013-01-29 @ 21:55:47
Postat av: Emma

Konstigt att mina kommentarer brukar bli dubbla... >.< Men jag tror absolut på dig - du är grym!! :D :D <3

2013-01-29 @ 21:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0