Nya naglar.

Sådär. Då va jag tillbaka i Göteborg igen. Tog bussen till Katja vid 12 och nu äntligen är jag hemma igen. Eller inte riktigt... På väg hem. Ska in på Hemköp och handla lite då min kompis Sofie kommer på lunch imorgon. Det ska serveras hemmalagd tikka masala. Och med hemmalagad menar jag att jag inte tänker köpa en påse med grejer som man bara tillsätter gräddfil till. Imorgon ska vi äta riktig tikka masala gjord från grunden. Det blir nog spännande. Åker till Emil imorgon kväll eftersom att han fyller 20 på onsdag.

Det blev härliga regnbågsnaglar med gröna stenar idag. Är jätte nöjd, som vanligt! Tack min lilla rosenknopp. Du är bäst!



Kommentarer
Postat av: Emma

Skitsnygga!! :D :D <3

2013-01-21 @ 21:43:06
Postat av: Emma

Skitsnygga!! :D :D <3

2013-01-21 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0