Nytt!

Mamma var på relativt gott shoppinghumör idag. Det blev fyra sminkborstar, en primer, en tröja och byte av mina leggings. Jag är nöjd. Det blev dock inga jeans som jag hade tänkt men i min stora beställning från hm kommer det två par. Så, egentligen gjorde det inte så mycket. Det blev annat istället. Köpte dessutom en påse kattgodis.
Men det var inte bara shopping idag. Lämnade ut 9 stycken cv och personligt ber till olika butiker och erbjöd dom gratis arbetskraft. Alltså mig som praktikans. På Gina och Hemtex fick jag bäst respons och dom lovade att höra av sig i veckan och gjorde dom inte det skulle jag ringa. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa. Kanske jag slipper hermods i slutet av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0