söndagen den 20onde januari.

Vaknade vid 12. Gick upp, klädde på mig och åkte bort till mormor. Kramades och hejade och efter det åkte vi vidare till backa. Min extrakusin daniel fyllde 14 den 5te så idag va det dags för lite kalas. Åt tårta och bullar. Sen tog jag med mig Emma och Emelie bort till backa kyrka för att kika om min fina vän blivit begravd där. Tråkigt nog hittade vi inget så antagligen är han begravd på den andra kyrkogården i backa. Men utanför kyrkan låg en av dekorationerna som låg bredvid kistan. Lite konstigt att den inte kom med till graven men det finns säkert någon anledning...

Nu sitter jag i soffan och myser med min Mitsou. Äter gott och dricker gott. Är visserligen väldigt trött så förhoppningsvis somnar jag innan kl 03 inatt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0