Tågtidtabell.

Sitter på tåget och är strax tillbak i mitt lilla Göteborg. Fryser om fötterna så det känns som att tårna ska trilla loss. Fick nämligen stå och vänta på tåget i 25 minuter i 17 minus. Inte det roligaste.
Men jag är snart hemma där det är varmt och gott. Är på centralen om 6 minuter och väntas mig en spårvagnsresa på 25 minuter. När jag kommer hem ska jag faktiskt krypa långt ner under täcket och ligga där tills jag känner att det är värt att göra något annat.

Hade en grym kväll igår och jag hoppas att lördagen blir ännu bättre. För ska min älskade firas så vi aldrig orkar fira honom igen. Eller ja... Så det räcker tills han fyller 25 iallafall. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0