Tågvisor.

Nu sitter jag på tåget på väg till lödöse. Sandra hämtar upp mig på stationen och sen ska vi bort till spaet och lämna mat och dryck till mina frusna pojkar dom varit i stan och spelat paintball. Eftersom att emil inte är så mycket för att bli firad fick han en överraskningsdag och en liten fest med god mat och lagom mycket folk.
Har hunnit med en tur på reningsborg där jag där jag köpte mig 3 plagg, en väska och 4 vinglas. Hälsade på mormor en snabba också. Sen körde min älskade moster mig till centralen så jag skulle hinna med tåget.

Nu kör vi strax och jag ska placera min kropp gott i en av stolarna och sippa färdigt på min varma choklad. Jag älskar att leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0